Flow Life Planning

Life Planning as a Service

Steeds meer financiële instellingen, accountancy- en administratie kantoren zien de waarde van Life Planning. Life Planning is immers de eerste stap van elk goed financieel of strategisch plan. Maar waar begin je?

Wat is Financial Life Planning?

Je klanten voorzien van gedegen advies zodat zij niet niet alleen zakelijk, maar ook privé succesvol zijn. Maar hoe goed ken je de dromen van je klanten? En hoe goed kent de klant zijn dromen?
Video afspelen

Wat is een goede relatie met je klanten waard?

Een goede betekenisvolle relatie opbouwen met je klanten is je meest waardevolle bezit als organisatie. De kwaliteit van het advies dat je geeft is hierin essentieel.

Des te beter jouw klant zijn dromen en wensen kent, des te beter kan jij een strategie of plan opstellen dat hierop aansluit.

Wat levert het je op?

  • Verhoogd kwalitatief advies
  • Betere relatie met je klanten
wat doet flow life planning

Wat is Life Planning as a Service?

Met Life Planning as a Service voeg je een specialist toe aan je team van adviseurs die de ervaring en kennis heeft om samen met klanten hun mooiste leven vorm te geven. 

Zo ben je er niet alleen voor de ondernemer en zijn bedrijf. Maar ook voor de persoon (en het gezin) achter de ondernemer.

Want laten we eerlijk zijn. Leeft jouw klant om te werken, of werkt jouw klant om te leven? Of ligt de gewenste situatie in het midden? Life Planning maakt dit inzichtelijk.

Uit deze, soms emotionele, rollercoaster komt een gestructureerd plan dat de basis vormt voor een effectieve strategie om zowel zakelijke als privé doelstellingen te realiseren. 

Wat levert Life Planning mij op?

In een wereld waar automatisering, technische ontwikkelingen en innovaties elkaar in een rap tempo opvolgen is het meer dan ooit van belang om relevant te blijven voor jouw klant. Dit kan uitsluitend door het opbouwen en behouden van duurzame klantrelaties waarin vertrouwen en verbinding de basis zijn. Met andere woorden, jouw klanten moeten zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelen. Door het menselijke aspect voorop te stellen, te weten wat echt belangrijk is voor jouw klant en dit te combineren met jouw vakkennis ben je van onschatbare waarde voor jouw klanten. 

Top 3 voordelen voor jouw klant

Top 3 voordelen voor jou als adviseur

Een voorbeeld uit de praktijk

Marklife: Van werknemer naar groeiende ondernemer met Maxim Spek

In de podcast van Marklife gaat Mark in gesprek met Maxim. Maxim heeft een tijd geleden namelijk een stapje terug gedaan in zijn bedrijf.

Maxim vertelt over zijn  loopbaan. Over hoe hij vast zat in zijn ‘gouden kooi’ en drempels die hem tegen hielden om voor zichzelf te beginnen. Nadat hij de stap naar het ondernemerschap heeft gezet, is hij eigenaar van een snel groeiend bedrijf. Als ondernemer komt hij voor nieuwe uitdagingen te staan. En realiseert hij zich dat hij slaaf van zijn eigen bedrijf is geworden.

Met behulp van een Life Planner maakt hij nieuwe keuzes om te ondernemen op zijn voorwaarden.

Waarom Jenny?

In een veranderingsproces is het lastig om alles te overzien. Je moet zekerheden loslaten en dealen met de verwachtingen die er zijn. Terwijl het nieuwe nog niet gevormd is. 

Mensen die met mij gewerkt hebben, beschrijven mij als betrouwbaar, praktisch, nuchter en intuïtief.

Mijn werkwijze is gestructureerd en beproeft. Het geeft je vertrouwen, energie en daadkracht zodat je de gewenste verandering kunt realiseren.

Waarom Flow Life Planning

Flow Life Planning

Neem contact op

Laat bericht achter of neem direct contact op via onderstaande gegevens.

Telefoon: +31614688898
E-mail: Jenny@flowlifeplanning.nl